مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:552024-01-02سياسي

گفتگوی تفصیلی| حاج قاسم می گفت از آقا چیزی دیدم که نمی توانم از ایشان فاصله بگیرم


«خط رهبری» به مناسبت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با حجت الاسلام علی شیرازی همراه و همرزم قدیمی شهید، نکات مهم بیانات حضرت آیت الله خامنه ای درباره ی خصوصیات و مکتب حاج قاسم را مورد بررسی و تبیین قرار داده است.

- فارس پلاس؛ خط رهبری - حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی یکی از همرزمان و یاران قدیمی حاج قاسم سلیمانی است که سالها نماینده رهبر انقلاب اسلامی و فرمانده ی کل قوا در سپاه قدس هم بوده است.

خط رهبری به مناسبت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با ایشان، نکات مهم بیانات حضرت آیت الله خامنه ای درباره ی خصوصیات و مکتب حاج قاسم را مورد بررسی و تبیین قرار داده است.

نوع نگاه شهید سلیمانی به موضوع ولایت و تکامل ولایت مداری ایشان و همچین مصادیقی از برخی ویژگی های اخلاقی و رفتاری و سیره ی شهید از جمله نقاط خواندنی این گفتگو است.

  خط رهبری: بسم الله الرحمن الرحیم.

تشکر می کنم از حاج آقای شیرازی که وقت خودشان را در اختیار خبرگزاری فارس قرار دادند.

محوریت گفتگوی امروز ما درباره تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم و ابعاد مدیریت و مجاهدتشان از منظر حضرت رهبر انقلاب اسلامی است؛ یعنی نکات و فرمایشاتی که آقا درباره ایشان فرمودند و نوع ارتباطی که حاج قاسم با حضرت آیت الله خامنه ای داشتند که حالا مقداری اش را که شما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تفصیلی| حاج قاسم می گفت از آقا چیزی دیدم که نمی توانم از ایشان فاصله بگیرم

گفتگوی تفصیلی| حاج قاسم می گفت از آقا چیزی دیدم که نمی توانم از ایشان فاصله بگیرم